Uslovi korišćenja
Dobrodošli na našu internet prodavnicu! Molimo vas da pažljivo pročitate ove Uslove korišćenja pre nego što izvršite kupovinu na našem sajtu. Korišćenjem naše online prodavnice pristajete na uslove koji su ovde navedeni.
1. Dostava i plaćanje
Sve online porudžbine mogu se platiti pouzećem prilikom isporuke. Plaćanje putem kartica trenutno nije dostupno.
Isporuka je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije i vrši se putem kurirske službe POST EXPRESS na adresu koju ste naveli prilikom kreiranja naloga i porudžbine. Molimo vas da se uverite da su vaši podaci tačni kako bi porudžbina bila ispravno isporučena.
Cenovnik dostave
Cena dostave će biti dodata ukupnom iznosu vaše porudžbine, a plaćanje se vrši kuriru prilikom preuzimanja robe (pouzeće).
2. Izjava o konverziji
Sve cene na sajtu su iskazane u dinarima (RSD). Ukoliko se cena prikaže u nekoj drugoj valuti, informativna konverzija se vrši prema srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan transakcije. Iznos za koji će biti zaduženi kupci izračunava se na osnovu konverzije valuta koju primenjuje kurirska služba u momentu dostave.
3. Reklamacije i povrat robe
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:
- Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: nina2natural@gmail.com
Obavezno navedite sledeće podatke:
- ime i prezime
- e-mail adresu
- broj fakture ili računa koji ste dobili sa robom
- poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
- Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.
- Nakon što ti proizvodi stignu u naše prostorije i naš tim proveri opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu.
- Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.
- Robu možete ostaviti lično u Beogradu, a isto to možete najaviti i dogovoriti sa našim timom tako što ćete pozvati 011/7436-655 svakog radnog dana od 09h do 18h ili poslati poruku na e-mail nina2natural@gmail.com.
4. Zaštita privatnosti
U ime Nina Natural DOO, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne podatke potrebne za uspešnu realizaciju porudžbine, kao i podatke potrebne za informisanje korisnika o novim proizvodima i uslugama.
Kupci imaju pravo da se u svakom trenutku odjave sa mailing liste putem linka koji se nalazi u svakoj marketinškoj poruci ili slanjem zahteva na: nina2natural@gmail.com.
Svi podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo zaposlenima koji su odgovorni za realizaciju porudžbina.
5. Prava i obaveze potrošača
Potrošači imaju pravo da budu obavešteni o svim ključnim informacijama pre izvršenja kupovine, uključujući:
- Osnovna obeležja proizvoda
- Cenu i uslove plaćanja
- Način i rok isporuke
- Uslove garancije i postprodajnih usluga
U slučaju da proizvod nije u skladu sa ugovorom, potrošač ima pravo da zahteva zamenu, umanjenje cene ili raskid ugovora u skladu sa zakonom.
6. Zaštita poverljivih podataka o transakciji
U slučaju bilo kakvog plaćanja, vaši podaci nisu prikupljani jer više ne podržavamo online kartično plaćanje. Sigurnost podataka prilikom kupovine putem pouzeća osigurava kurirska služba.
7. Kontakt informacije
Ako imate dodatna pitanja ili zahteve, možete nas kontaktirati putem telefona 011/7436-655 svakog radnog dana od 09h do 18h ili slanjem poruke na e-mail nina2natural@gmail.com.
8. Prava i obaveze potrošača
Prodavac je dužan da potrošača (kupca) upozna sa osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznosti zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, Potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora.
Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na način koji su opisane u obaveštenju o načinu i mestu primanja reklamacije. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. S toga će potrošača svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku.
Neblagovremeno davanje saglasnoti potrošača smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u zakonskom roku.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Saobraznost se daje isključivo na ispravnost robe a ne na njenu funkcionalnost jer se podrazumeva da je Potrošač upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve potrošača u okviru deklarisanih tehnickih mogucnosti propisanih od strane proizvođača.
Od potrošača se očekuje da kupljeni proizvod ne izlaže štetnim dejstvima (duvanski dim, ekstremno prašnjave prostorije, ekstremno hladne ili ekstremno tople prostorije i sl.). Sve eventualne nepravilnosti prouzrokovane ovakvim tretmanom robe će se otklanjati isključivo na teret potrošača.
Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara robe došlo usled transporta nakon isporuke, usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.), usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom potrošača ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, ukoliko je proizvod vraćen bez fiskalnog računa ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca.
Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.
Sve dodatne informacije Potrošač može dobiti pozivajući telefon 011/7436-655 svakog radnog dana od 09h do 18h ili slanjem poruke na e-mail: nina2natural@gmail.com
Ažurirano 28.09.2024.